- 24.07.2023
- Posted by: admin_acc
- Category: Поради експерта
Згідно з Порядком №547, реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО. Скасування реєстрації РРО можливе, коли суб’єкт господарювання подає заяву про скасування реєстрації РРО за формою №4-РРО (додаток 4 до Порядку №547) за ідентифікатором форми J/F 1313605 (далі – заява про скасування реєстрації).
Разом із заявою про скасування реєстрації, суб’єкт господарювання повинен надати реєстраційне посвідчення за формою №3-РРО (додаток 3 до Порядку) за ідентифікатором форми J/F 1413405 (далі – реєстраційне посвідчення) (пункт 3 глави 4 розділу II Порядку №547).
Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Електронному кабінеті слід дотриматися наступних кроків:
- У приватній частині Електронного кабінету увійдіть в розділ «Введення звітності» та натисніть на кнопку «+ Створити».
- В переліку документів для створення оберіть «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою №4-РРО».
- Під кнопкою «+ Створити» поставте позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» та після чого натисніть кнопку «+ Створити».
- У верхній частині створеної та відкритої заяви за формою №4-РРО біля надпису «Головний документ» натисніть на вкладку «Додатки» та потім виберіть (J/F1360102) «Документ довільного формату».
- У відкритому документі довільного формату в поле «Найменування файлу документа» додайте електронну версію реєстраційного посвідчення.
Цими кроками ви повинні успішно додати реєстраційне посвідчення до заяви про скасування реєстрації РРО в Електронному кабінеті.