Slide Наші послуги Команда професіоналів АКЦ забезпечить реєстрацію підприємства, впровадження 1С, ведення бухгалтерського, податкового, кадрового обліку, проведе дослідження підприємства на виявлення фінансових та податкових ризиків (аудит), потурбується про охорону праці поки ВИ будете просто працювати та масштабувати свій БІЗНЕС ЗАХИСТ ТА РОЗВИТОК
ВАШОГО БІЗНЕСУ

Наші послуги

Консалтинг
Детальніше
Аутсорсинг
Детальніше
IT-супровід
Детальніше
Юридичні послуги
Детальніше
Охорона праці
Детальніше

Ми працюємо у всіх сферах бізнесу

Торгівля

Послуги

Виробництво

Транспорт

Державні підприємства

IT сфера

Медицина та фармацевтика

Наша команда

Наша Компанія об’єднує в собі ряд професіоналів: адвокатів, аудиторів, бухгалтерів та ІТ-програмістів,
які забезпечують надання якісних послуг Клієнтам, що перетворюються в цінність для них.

Відгуки

Нашими послугами користуються 1000+ клієнтів

Останні новини

  • Реєструватися чи не реєструватися КНП платником ПДВ?

    Тож як бути, реєструватися чи не реєструватися КНП платником ПДВ? Ризики занадто великі… Якщо заклад охорони здоров’я здійснює операції з постачання товарів/послуг на митній території України, що підлягають оподаткуванню ПДВ згідно з розділом V ПКУ, загальний обсяг яких протягом останніх 12 календарних місяців перевищує 1 млн гривень, то такий заклад охорони здоров’я згідно з вимогами

  • Розширення обов’язків декларування: головне з Закону №3384-ІХ

    12 жовтня 2023 року набрав чинності Закон №3384-ІХ (про відновлення декларування). Даним законом внесено зміни до ЗУ «Про запобігання корупції»  та відповідно додано нових осіб, які зобов’язані здійснювати декларування у відповідності до вимог Закону. Таким чином новими суб’єктами декларування стали: особовий склад штатних військово-лікарських комісій (ВЛК, пп. «г» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону);

  • Чи зберігається статус неприбутківця, якщо КНП сплачує частину плати за оренду до місцевого бюджету?

    Для збереження статусу КНП, як неприбуткової організації необхідно враховувати певні умови. Однією з обов’язкових умов є заборона розподілу прибутку серед засновників, членів та працівників, окрім оплати праці та нарахування єдиного соціального внеску згідно з п. 133.4 ПКУ. Також доходи повинні використовуватися виключно для фінансування видатків на утримання організації та виконання завдань, визначених установчими документами. Під

  • Проведення процедур державних закупівель зазнало змін!

    Проведення процедур державних закупівель зазнало змін згідно з роз’ясненнями Мінекономіки щодо проведення закупівель під час воєнного стану та протягом 30 днів після його припинення, які були введені розпорядженням Кабінету Міністрів від 1 вересня 2023 року № 952. Основні зміни включають наступне: Скорочено перелік випадків, коли замовник може здійснити закупівлю товарів і послуг, вартість яких становить

Послугами компанії користуються клієнти зі всієї України